Algemene voorwaarden Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V.

 

Artikel 1 – Informatie over Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V.

Naam onderneming: Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V.
Btw-nummer: BE0787.934.364
E-mail: info@praktijkavelie.be

 

Artikel 2 – Definities

Overeenkomst: De overeenkomst op afstand gesloten tussen Avélie – Praktijk perinataal
welzijn Comm. V. en de Klant voor de aankoop van diensten al dan niet via de
Website. De Overeenkomst wordt beheerst door deze algemene voorwaarden.

Werkdag: Elke dag, behalve zaterdag, zondag en nationale feestdagen in België

Onderneming: Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V. opgericht naar het recht van
België met maatschappelijke zetel te 3620 Lanaken, Postweg 90 en btw-
nummer 0787.934.364

Klant: Elke natuurlijke persoon die handelt voor doeleinden die buiten zijn handels-,
bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteiten vallen en die via de Website
Producten aankoopt of mogelijk zal aankopen of elke rechtspersoon of
onderneming.

Aanbod: Het aanbieden van Producten via de Website. Het Aanbod wordt beheerst door deze algemene voorwaarden.

Producten: Alle producten beschikbaar voor aankoop op de Website of de 1 op 1 afspraken die worden gemaakt met de Onderneming.

Diensten: Alle diensten die door de onderneming worden geleverd
Website: De website van Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V.(praktijkavelie.be en de daaraan gelinkte betaalpagina’s)

 

Artikel 3 – Toepasselijkheid

3.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk Aanbod van de Onderneming en op alle Overeenkomsten.

3.2. Deze algemene voorwaarden worden aan de Klant ter beschikking gesteld vóór het afsluiten van de Overeenkomst met de Klant.
Deze algemene voorwaarden zullen, minstens vóór het afsluiten van de Overeenkomst,
ter beschikking van de Klant worden gesteld op een wijze die de Klant in staat zal stellen de algemene voorwaarden te bewaren op een duurzame elektronische gegevensdrager.

3.3. De algemene voorwaarden, onder welke benaming ook, van de klant die afwijken van onderhavige algemene voorwaarden van de Onderneming zijn niet van toepassing, tenzij in het geval de Onderneming deze voorafgaand uitdrukkelijk en schriftelijk heeft
aanvaard.

 

Artikel 4 – Totstandkoming en duur van de Overeenkomst

4.1. De Overeenkomst is gesloten zodra de Klant het Aanbod en de algemene voorwaarden heeft aanvaard, hetzij op het moment dat de Onderneming aanvangt met de uitvoering van de opdracht op verzoek van de Klant, indien deze aanvang op een vroeger tijdstip zou plaatsvinden, hetzij vanaf de aankoop via de website.

4.2. De Overeenkomst en de algemene voorwaarden blijven van kracht tot alle verbintenissen zijn uitgevoerd.

4.3. Voor aankopen via gelden enkel voor de diensten die hierin uitdrukkelijk werden
opgenomen. Indien de klant bijkomende diensten wenst, dient er een nieuwe overeenkomst afgesloten te worden tussen partijen.

 

Artikel 5 – Uitvoering van de opdracht

5.1. De Onderneming voert met de vereiste zorg de toevertrouwde opdrachten
gewetensvol, waardig, eerlijk, discreet en in volledige onafhankelijkheid uit, krachtens een middelenverbintenis.

5.2. Behoudens andersluidend beding is de Onderneming niet verplicht de juistheid en de volledigheid na te gaan van de gegevens, die de klant of diens aangestelde aan haar overmaken.

5.3. De Onderneming zal geenszins aansprakelijk kunnen worden gesteld voor
handelingen, verklaringen en gedragingen van zijn klant, van diens aangestelden of
van personen die geen deel uitmaken van het kantoor van de Onderneming.

5.4. De Onderneming verbindt er zich toe de meeste zorg te besteden aan de uitvoering van de hem toevertrouwde opdrachten, voor zover haar daartoe de vereisten middelen ter hand gesteld worden. Zij kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de behaalde
resultaten.

5.5. De Onderneming mag zich laten bijstaan door medewerkers of deskundigen van zijn keuze en de uit de overeenkomst voortvloeiende opdrachten geheel of gedeeltelijk laten uitvoeren door (een) aangestelde(n) of deskundige(n).

5.6. De diensten zullen geleverd worden op het overeengekomen tijdstip.

 

Artikel 6 – rechten en plichten van de klant

6.1. De klant verbindt er zich toe de Onderneming alle documenten, gegevens en informatie die nodig zijn voor de uitvoering van de opdracht tijdig ter beschikking te stellen. De cliënt zal de werkzaamheden verrichten die hem desgevallend op basis van de overeenkomst toekomen.

6.2. De klant zal elk gegeven, elke gebeurtenis of ontwikkeling die enige invloed zou kunnen hebben op de uitvoering van de opdracht ter kennis brengen van de Onderneming.

6.3. Indien de Onderneming hierom verzoekt, zal de klant schriftelijk bevestigen dat de verschafte documenten, inlichtingen en uitleg juist en volledig zijn.

6.4. De klant zal nagaan of de door de Onderneming geleverde diensten en staten
overeenstemmen met zijn verwachtingen en met de door hem verschafte informatie, en indien dit niet het geval is, de Onderneming hiervan onverwijld op de hoogte te brengen, ten laatste 14 kalenderdagen na ontvangst ervan of na de uitvoering van de overeenkomst.

6.5. De klant blijft o.a. zelf verantwoordelijk (i) voor zijn managementbeslissingen, zijn beleid en bedrijfsvoering; (ii) zijn beslissingen die mogelijkerwijze de diensten van de Onderneming, of het resultaat ervan kunnen beïnvloeden; (iii) de eventuele implementatie die de diensten van de Onderneming zou vereisen evenals eventuele voordelen die dit zou opleveren; (iiii) voor de beslissingen die de Klant neemt in zijn dagelijks leven.

6.6. De Onderneming kan bijkomende vergoedingen en/of kosten vorderen die zouden voortvloeien uit de vertraging die de uitvoering van de opdracht zou oplopen door het in gebreke blijven van de cliënt om zijn verplichtingen overeenkomstig huidig artikel na te leven.

6.7. Verdere verbintenissen in hoofde van de cliënt ten opzichte van de Onderneming
kunnen worden omschreven in de offerte of in een onderlinge overeenkomst.

 

Artikel 7 – Vergoeding en betaling

7.1. De prijzen van de Producten en diensten zijn de prijzen die zijn vermeld op de Website op het moment dat de Klant een bestelling plaatst of de prijs die met de Onderneming werd overeengekomen.

7.2. Alle prijzen zijn inclusief btw tegen het geldende huidige tarief in het land van verblijf van de Klant.

7.3. Alvorens een bestelling te plaatsen zal de totale prijs, inclusief alle kosten en belastingen, beschikbaar zijn voor de Klant en worden vermeld.

7.4. De Klant moet betalen op het ogenblik van de plaatsing van de bestelling, dan wel na elke sessie.

7.5 Alle rechtstreekse bij derden gecontracteerde kosten die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de opdracht, zijn niet inbegrepen in de vergoedingen en zullen bijkomend aan de vergoedingen toegevoegd en gefactureerd worden. Op schriftelijk verzoek van de Klant, zal de Onderneming het bewijs van de voor rekening van de cliënt gemaakte kosten voorleggen.

7.6. De onderneming kan een of meerdere voorschotten vragen. Deze voorschotten
worden dan verrekend in de eindfactuur van vergoedingen en kosten.
De Onderneming behoudt zich het recht voor met de prestaties pas te starten op het ogenblik dat een gefactureerd voorschot betaald werd door de cliënt.

7.7. Facturen zijn betaalbaar binnen de 10 kalenderdagen.
Laattijdige betalingen geven van rechtswege en zonder dat een ingebrekestelling is
vereist, aanleiding tot verwijlintresten aan een intrestvoet van 1% per maand en een conventionele schadevergoeding waarvan het bedrag forfaitair wordt bepaald op 10%
van de onbetaalde bedragen met een minimum van 100 EUR. Deze forfaitaire
vergoeding zal desgevallend, van rechtswege en zonder ingebrekestelling, verhoogd worden met de vergoeding van de opgelopen invorderingskosten. Bijkomend zullen alle nog niet-opeisbare vorderingen opeisbaar worden.

7.8. Alle betwistingen van vergoedingen en kosten dienen per aangetekend schrijven binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum gemotiveerd geformuleerd te worden aan de Onderneming. Indien geen tijdige betwisting de Onderneming bereikt, wordt verondersteld dat de cliënt akkoord gaat met de gefactureerde diensten en wordt de factuur geacht te zijn aanvaard. Na deze termijn wordt de schuldvordering als definitief beschouwd, en is het bedrag op onbetwistbare wijze verschuldigd. De factuur wordt, behoudens tegenbewijs, geacht ontvangen te zijn op factuurdatum, daar deze facturen enkel via elektronische weg worden verzonden.
Betwisting van facturen geeft geen recht op schorsing van de betalingsverplichting van
de Klant.

7.9. De prijzen van de onderneming zijn gebaseerd op de op dat moment gekende
kostprijzen. Verhogingen hiervan, die door de onderneming niet konden worden
voorzien ten tijde van het doen van de offerte dan wel het tot stand komen van de overeenkomst, kunnen aanleiding geven tot prijsverhogingen.

7.10 De onderneming kan niet aan de prijs worden gehouden, indien de klant redelijkerwijze kon begrijpen dat de offerte, of een onderdeel daarvan, een kennelijk materiële vergissing of verschrijving bevat, zoals een onrealistische hoger korting of
ongebruikelijke lage vraagprijs.

 

Artikel 8 – Opschorting

8.1. In geval van niet-nakoming, van niet-correcte of niet-tijdige uitvoering door de Klant van zijn verbintenis(sen), bijvoorbeeld in geval van niet-betaling van facturen overeenkomstig artikel 5, heeft de Onderneming het recht om de uitvoering van haar opdrachten op te schorten of uit te stellen totdat de cliënt aan zijn verplichtingen heeft voldaan.

8.2. De Onderneming brengt de cliënt hiervan per aangetekend schrijven of per e-mail op de hoogte, de eerste aanmaning voor nog openstaande facturen is hiervoor voldoende.

8.3. De onderneming kan in geen geval aansprakelijk gesteld worden voor enig nadelig gevolg m.b.t. de schorsing of uitstel van uitvoering ten aanzien van haar cliënt.

8.4. Alle kosten en lasten voortvloeiend uit de opschorting of het uitstel zijn ten laste van de cliënt. De Onderneming is in alle omstandigheden gerechtigd op betaling van de openstaande facturen met betrekking tot de reeds verrichte werkzaamheden.

 

Artikel 9 – Annuleringsbeleid

9.1. De Klant heeft het recht om de afspraak zonder opgave van een reden en zonder kosten te annuleren ten laatste 48 uur voor de uitvoering van de diensten.

9.2. De Klant kan de afspraak annuleren door verzending van een e-mail naar
info@praktijkavelie.be of telefonisch.
Na annulering van de bestelling ontvangt de Klant een bevestiging van de annulering via e-mail en zal de Onderneming de klant terugbetalen indien de klant reeds op voorhand heeft betaald.

9.3. Indien de annulering niet gebeurt conform artikel 9.1, kan de Klant de bestelling niet meer annuleren.

9.4. Indien het niet mogelijk was de bestelling te annuleren, dan zal de klant een forfaitaire schadevergoeding ten bedrage van 60,00 euro verschuldigd zijn aan de onderneming.

 

Artikel 10 – Herroepingsrecht en terugbetaling

10.1. Indien de klant een consument is en het een overeenkomst op afstand betreft, heeft de klant een wettelijk recht om de Overeenkomst te herroepen gedurende de termijn zoals bepaald in clausule 10.2. Dit betekent dat de Klant kan beslissen om de aankopen gedurende de betrokken termijn niet te bewaren. De Klant moet de Onderneming op de hoogte brengen van zijn beslissing om de Overeenkomst te herroepen en een terugbetaling te ontvangen. De Klant hoeft geen reden voor de herroeping op te geven.

10.2. De Klant beschikt over veertien (14) dagen om de Overeenkomst te herroepen.
Indien de Onderneming de Klant niet de wettelijk vereiste informatie heeft verstrekt met betrekking tot het herroepingsrecht van de Klant, zal de Klant twaalf (12) maanden de tijd hebben om de Overeenkomst te herroepen vanaf de dag na het einde van de bovenvermelde eerste termijn van veertien (14) dagen. Indien de Onderneming de Klant de wettelijk vereiste informatie heeft verstrekt met betrekking tot het herroepingsrecht van de Klant binnen de bovenvermelde termijn van twaalf (12) maanden, heeft de Klant veertien (14) dagen de tijd om de Overeenkomst te herroepen vanaf de dag nadat de Klant de informatie van de Onderneming heeft ontvangen.

10.3. De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen met betrekking tot:
a) Dienstenovereenkomsten nadat de dienst volledig is uitgevoerd, indien de uitvoering is begonnen met de uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de Klant en met de erkenning dat hij zijn herroepingsrecht zal verliezen nadat de Overeenkomst volledig is uitgevoerd door de Onderneming;

10.4. Indien de Klant beslist de Overeenkomst te herroepen, moet de Klant de Onderneming daarvan op de hoogte brengen binnen de hierboven vermelde termijnen door verzending van een e-mail naar info@praktijkavelie.be waarin ondubbelzinnig wordt verklaard dat hij de Overeenkomst wenst te herroepen.

10.5. In geval van herroeping
a) zal de Onderneming de reeds door de Klant betaalde bedragen terugbetalen. De
Onderneming kan de terugbetaling echter verminderen om rekening te houden met de kosten die reeds werden gemaakt voor de levering van de diensten.
b) De Onderneming zal alle terugbetalingen uitvoeren binnen een redelijke termijn na ontvangst van de herroeping.
c) De Onderneming zal de Klant terugbetalen op de kredietkaart of debetkaart die de Klant gebruikt heeft om te betalen.
d) De Onderneming heeft het recht om de Klant terug te betalen met vouchers als de Klant vouchers heeft gebruikt om de diensten te betalen.

 

Artikel 11 – Beëindiging door de onderneming

11.1. De onderneming kan de overeenkomst op elk ogenblik, middels voorafgaande
ingebrekestelling en zonder vergoeding beëindigen, indien er redenen zijn die de voortzetting van de professionele samenwerking onmogelijk maken, zoals onder meer, maar niet beperkt tot:
– Omstandigheden die de onafhankelijkheid van de onderneming in het gedrag brengen
– De kennelijke tekortkoming(en) van de Klant ten aanzien van zijn eigen verbintenissen, zoals omschreven in deze algemene voorwaarde en in de eventuele overeenkomst
– In geval van WCO, procedure van ontbinding of kennelijk onvermogen van de Klant.
– Wijziging in het risicoprofiel van de Klant.
– Indien de klant grensoverschrijdend en/of agressief gedrag vertoont ten aanzien van de onderneming.
– Gebrek aan (tijdige) betaling door de klant.

11.2. De redenen die de onmiddellijke stopzetting van de overeenkomst verantwoorden, zullen door de onderneming per aangetekend schrijven aan de Klant worden meegedeeld.

11.3. De onderneming zal steeds recht hebben op de betaling van de uurlonen en kosten m.b.t; de reeds verrichte werkzaamheden en verleende diensten.

 

Artikel 12 – Aansprakelijkheid

12.1. De onderneming kan enkel aansprakelijk gesteld worden voor opdrachten waarvan wordt
aangetoond dat ze door haar werden aanvaard.

12.2. De Onderneming kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de professionele tekortkomingen die vóór de inwerkingtreding van de onderhavige overeenkomst door om het even welke partij mochten begaan zijn.

12.3. De Onderneming zal geenszins aansprakelijk kunnen worden gesteld voor handelingen, verklaringen en gedragingen van zijn klant, van diens aangestelden of van personen die geen deel uitmaken van het kantoor van de Onderneming.

12.4. De maximale en volledige aansprakelijkheid van de Onderneming en haar aangestelden voor de uitvoering van de opdrachten is beperkt tot het bedrag dat gedekt wordt door de aansprakelijkheidsverzekering. Dit beding geldt niet in geval van opzet of zware fout van de onderneming of haar aangestelden of bij de niet-uitvoering van essentiële
verbintenissen die het voorwerp van de overeenkomst uitmaken, behoudens overmacht en de gevallen beschreven in art. 12.

12.5. Indien zou blijken dat twee of meer schadegevallen voortvloeien uit één en dezelfde fout, worden zij beschouwd als één enkel aansprakelijkheidsgeval en wordt de aansprakelijkheid derhalve beperkt tot het hoogste bedrag van de bedragen die van toepassing zijn op de betrokken opdrachten of overeenkomsten.

12.6. Behoudens andersluidende dwingende wetsbepaling, geeft de schade voortvloeiend uit (a) een verlies van baten, goodwill, handelsopportuniteiten of verwachte besparingen of voordelen, (b) het verlies of de beschadiging van gegevens, of uit (c) onrechtstreeks verlies of schade, in geen geval recht op schadevergoeding.

 

Artikel 13 – Gebruik van persoonsgegevens

13.1. Partijen bevestigen alle toepasselijke wetgeving inzake de bescherming van
persoonsgegevens (hierna ‘privacywetgeving’) na te leven.

13.2. De klant bevestigt dat hij de voorwaarden van de privacyverklaring van de Onderneming met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens aanvaard heeft en dat hij op de hoogte gebracht werd van het feit dat de privacyverklaring op ieder moment kan
geraadpleegd worden via de website praktijkavelie.be

 

Artikel 14 – Overmacht

14.1. De Onderneming is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor de niet-uitvoering of vertraging in de uitvoering van haar verplichtingen krachtens de Overeenkomst die te wijten is aan overmacht.
14.2. In geval van Overmacht:
a) zal de Onderneming de Klant hiervan op de hoogte brengen via e-mail; en;
b) zullen de verplichtingen van de Onderneming krachtens de Overeenkomst worden opgeschort en zal de termijn voor de uitvoering van de verplichtingen worden verlengd voor de duur van de situatie van Overmacht. Wanneer de situatie van Overmacht invloed heeft op de levering van de Diensten, zal de Onderneming een nieuwe leveringsdatum regelen met de Klant nadat de situatie van Overmacht voorbij is.

14.3. Ingeval de overmacht langer dan twee maanden zou duren, is de Onderneming
gerechtigd om de overeenkomst zonder tussenkomst van de rechter te ontbinden, zonder dat de Onderneming tot betaling van enige vergoeding aan de klant kan worden gehouden

14.4. Onder overmacht wordt verstaan de situatie waarin de uitvoering van de overeenkomst door de Onderneming geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, verhinderd wordt door omstandigheden buiten de wil van de Onderneming, zelfs al was deze omstandigheid ten tijde van de totstandkoming van de overeenkomst al te voorzien. De volgende gevallen worden alleszins als overmacht beschouwd: machinebreuk, staking of lock- out, brand,
oproer, oorlog, epidemie, overstroming, hoog ziekteverzuim, elektrische-, informatica-, internet- of telecommunicatiestoringen, storing in de software, beslissingen of interventies van overheidswege (met inbegrip van weigering of annulering van een vergunning of een
licentie), brandstoftekorten en fouten of vertragingen te wijten aan derden.

 

Artikel 15 – Intellectuele eigendomsrechten

15.1. Alle intellectuele eigendomsrechten en afgeleide rechten blijven behouden door de
Onderneming.

15.2. Onder deze intellectuele eigendomsrechten worden verstaan: auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en/of andere (intellectuele eigendoms-)rechten,
waaronder al dan niet octrooieerbare technische en/of commerciële knowhow, methoden en concepten. De inhoud van de website, afbeeldingen, logo’s, tekeningen, foto’s, data, productnamen, teksten, enz. zijn beschermd door het auteursrecht en andere (intellectuele) eigendomsrechten en verdragsbepalingen.

15.3. Indien de onderneming documenten overmaakt dan mag de inhoud van deze
documenten onder geen beding door de cliënt worden overgemaakt aan derde partijen, dochterondernemingen, moederondernemingen, partners of medewerkers.

15.4. Partijen kunnen hiervan enkel afwijken door middel van een schriftelijke overeenkomst.

15.5. Indien de cliënt deze bepalingen overtreedt en zonder toestemming de documenten waarop intellectuele eigendomsrechten rust gebruikt, zal hij gehouden zijn tot het betalen
van een schadevergoeding die forfaitair wordt vastgesteld op 2.500,00 euro,
onverminderd het recht van de Onderneming om een hogere vergoeding te vragen indien deze forfaitaire schadevergoeding niet alle schade dekt.

 

Artikel 16 – online cursussen

16.1. Tenzij anders aangegeven, zullen webinars, cursussen of workshops onmiddellijk na betaling ter beschikking gesteld worden.

16.2. Toegang tot online trainingen of online diensten is persoonlijk. De toegang en de inhoud van de online diensten mogen niet worden gedeeld met derden. Om toegang te krijgen tot Online diensten, waaronder online trainingen, dient er op het desbetreffende
trainingsplatform een account aangemaakt te worden.

16.3. De onderneming is niet verantwoordelijk voor informatica- of andere problemen die zich
kunnen voordoen op de desbetreffende trainingsplatformen.

16.4. De onderneming biedt geen garantie op enige vooruitgang, of verbetering, noch biedt de onderneming enige garantie op resultaat.

16.5. De cliënt dient zich te onthouden van elk gebruikt van de online trainingen, dat
onrechtmatig is of schadelijk kan zijn voor de onderneming.

16.6. De online trainingen blijven beschikbaar gedurende een periode van 5 jaar.

 

Artikel 17 – vertrouwelijkheid en beroepsgeheim

17.1. Het uitwisselen van informatie tussen de Onderneming en de Klant is vertrouwelijk. De Onderneming heeft de plicht om de persoonlijke, wettelijke en praktische grenzen van vertrouwelijkheid te verduidelijken zodat deze grenzen met de Klant besproken kunnen worden.

17.2. Artikel 458 van het Strafwetboek luidt als volgt: “Geneesheren, heelkundigen, officieren van gezondheid, apothekers, vroedvrouwen en alle andere personen die uit hoofde van hun staat of beroep kennis dragen van geheimen die hun toevertrouwd zijn, en deze bekendmaken buiten het geval dat zij geroepen worden om in rechte getuigenis af te leggen en buiten het geval dat de wet hen verplicht die geheimen bekend te maken, worden gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot zes maanden en met geldboete van honderd frank tot vijfhonderd frank”. De verplichting tot vertrouwelijkheid blijft ook na het einde van de zorgrelatie bestaan.

17.3. In bijzondere omstandigheden van mogelijk gevaar voor het leven of de veiligheid van een individu, is het Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V. toegestaan om, buiten het medeweten van de cliënt om, andere professionelen over de situatie te consulteren.
Verwacht wordt dat de identiteit van de cliënt beschermd blijft. Indien het gevaar duidelijk en dreigend is, dan is de onthulling ervan jegens familieleden, andere hulpverleners en de openbare autoriteiten aan te bevelen.

17.4. Wanneer seksuele-, gezins- of relatietherapie, supervisie en vorming in groep aangeboden worden, dient Avélie – Praktijk perinataal welzijn Comm. V. er rekening mee te houden dat dit de vertrouwelijkheid kan bemoeilijken. De Onderneming dient dit met de mogelijke Klanten te bespreken.

17.5. Het onthullen van informatie waarvan de klant gevraagd heeft deze niet aan de partner te onthullen kan niet zonder de toestemming van de partner die de vertrouwelijke informatie heeft meegedeeld.

 

Artikel 18 – Toepasselijk recht

18.1. Deze algemene voorwaarden zijn onderworpen aan het recht van België. Dit betekent dat de Overeenkomsten voor de aankoop van diensten via onze Website en alle geschillen of eisen die daaruit voortvloeien of daarmee verband houden, worden geregeld door het Belgisch recht.

 

Artikel 19 – Varia

19.1. De Onderneming kan deze algemene voorwaarden te allen tijde wijzigen. De algemene voorwaarden die van kracht zijn op het moment van de bestelling van de Diensten zullen van toepassing zijn op de Overeenkomst tussen de Klant en de Onderneming.

19.2. De nietigheid van een bepaling of een deel van een bepaling krachtens de Overeenkomst zal geenszins de geldigheid aantasten van het resterende deel van de bepaling of de rest van de bepalingen en clausules.